Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Ελληνικό Λιοντάρι

Και μου λέει μια συνάδελφος πριν λίγο..."Μην ξεχνάς οτι είσαι Ελληνικό λιοντάρι". Το γεγονός; Είμαι σε μια δουλειά εδω και μερικούς μήνες, η πρώτη μου πραγματική δουλειά για την ακρίβεια και δυστυχώς μου έπεσε ο λίγοντας. Γιατί το λέω αυτό; Δεν είναι ότι είμαι τεμπέλα, άμαθη και χωρίς εμπειρίες. Αλλά όταν το αφεντικό σου έρχεται στην δουλεία και μέσα σε μισή ώρα σε κάνει να αγανακτάς, να κλαις και να'χεις ημικρανία τότε κάτι σίγουρα πάει λάθος.

Όταν το αφεντικό σου πηγαίνει για μεσημεριανό για 2,5 ώρες, μπεκροπίνοντας στη διάρκεια του break του, και γυρνάει πίσω στο γραφείο φέσι, μη ξέρωντας εαν θα αρχίσει να σου φωνάζει για λάθη τα οποία έκανε εκείνος ή εαν θα αρχίσει να σε αστειεύει γιατί δε μπορεί να συγκεντρωθεί για να δουλέψει, τότε σίγουρα κάτι πάει πολύ πολύ λάθος σ' αυτή τη δουλειά.

Θέλω να παραιτηθώ!!!Η μάνα μου μου λέει να κάνω ότι πιστεύω εγώ καλύτερο. Ο πατέρας, καθαρά αυστηρός Έλληνας λέει "μέινε εκεί να σκληρήνεις" άσχετα εαν πλήρωσε τα μαλλιοκέφαλα του για να με σπουδάσει κάτι το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που κάνω τώρα.

Ακόμα και το highlighter μου έχει δυνοπαθήσει και έχει αρχίσει να εξαντλήται με όλη αυτή τη κατάσταση. Οικονομική κρίση, my ass! Εγω αυτό που ξέρω είναι οτι περνάω τις ώρες και τις μέρες μου σε μια κωλοδουλειά που δε μου προσφέρει τίποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ, η οποία δε με κάνει καν ανεξάρτητη οικονομικα, η οποία με έχει κάνει άλλον άνθρωπο, γεμάτο μιζέρια, παράπονο και κλάμα. Νιώθω πως είναι καιρός να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου πλέον. Γι' αυτό έχω αποφασίσει να παραιτηθώ, να μείνω ταπί και να ψάξω για μια δουλειά που πραγματικά θα μου προσφέρει κάτι, οχι μόνο σε μένα την ίδια αλλά και στους δικούς μου.

Όσο ιδεαλιστικό και να ακούγεται αύτο θα κάνω. Παιδιά, σκυλιά και γκόμενους δεν έχω. Κανείς δε με κρατάει και άλλωστε μια φορά στη ζωή μου είμαι 22 χρονών, γι αύτο δε θα αρχίσω να παίζω το παιχνίδι απο τώρα.

Και όσο μαλάκας κι αν είναι ο κοντός Αγγλοινδός (the boss) σε μερικές μόνο μέρες θα του πω ένα "'Αιντε και στα τσακίδια" και θα κινήσω για αλλη μία φορά για το άγνωστο! Κι όπου με βγάλει παιδιά! Άλλωστε μη ξεχνάμε...είμαι Ελληνικό Λιοντάρι! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: