Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Allo enna Kypriako Thyma

Eshi tora kati meres pou arkepsa nea douleia pisw stin home country patrida mou, tin Cyprus, pano sto field mou...je epellane i kkelle mou! Oi mono ekaman me mesa se mia vdomada na sixatho jino pou me poli kopo je xrima espoudasa, alla toso polla apivdisa pou arkepsa je anarwthkioume ti sto kalo kamnw me ti zoi mou, je an en touto me to opoio thelo na asxolitho.

E oi sior! En tha me kamoun na vlastimiso tin ora pou eksanapatisa to poi mou se touto kwloniso, kapoioi asxtetoi je akaliergitoi me to etsi thelo. O tziris mou eftyse gema gia na piaso ego jino to kwloxarto pou eseis metaxeirizeste to san xarti gia to skato sas. Je oi to xarti mou en egrafe Master pano sto plysimo potirkon k strosimo mesimerianou fagitou gia na xortasei o jilios tou kathe kapitalisti mastrou, pou tosa xronia sto epaggelma to mono pou emathe einai pos na faei pou ton kathe mikro thyma!

Oi re ttoppouzoi! Ego en tha geno to thyma kanenos, je jino to kwloxarto ego enna to timiso me mia k mono apli praksi...Piss off...Sta 8 atrofika mou, je kseoroun alloi sto eksoteriko na ektimisoun tin aksia tou kwloxartou mou, pou oi mono en tha mou zitoun na tous kamw espresso je kypriako kafe to proi all enna mou kamnoun je buy to launch mou!

So in other words...go f**** yourselves...Ego allona katapiesmo kypriako gynaikeio vlimma en tha geno, gia na trossin kapoioi alloi pou loou mou!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: